نوبت دهی بیمارستان فارابی: 02167395353
ویژه خیرین و اهداکنندگان
  • تاریخ انتشار : 1403/05/17 - 19:36
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 175
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

سومین همایش و نمایشگاه بین المللی بیمارستان ها و مراکز درمانی برگزار شد

بیمارستان فارابی در پی تقویت ارتباط با متخصصان و فعالان حوزه گردشگری سلامت

همزمان با آغاز سومین همایش و نمایشگاه بین المللی بیمارستان ها و مراکز درمانی در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما، واحد گردشگری سلامت بیمارستان فارابی با حضور در غرفه گردشگری سلامت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران به معرفی خدمات این مرکز برای پذیرش بیماران بین الملل پرداخت.

سومین همایش و نمایشگاه بین المللی بیمارستان ها و مراکز درمانی
به گزارش سینا رسانه بیمارستان فارابی، سومین همایش و نمایشگاه بین المللی بیمارستان ها و مراکز درمانی (IPH) از 17 تا 19 مرداد 1403 در مرکز همایش های بین الملل صدا و سیما برگزار می شود.
به همین منظور و برای معرفی خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی تهران، واحد گردشگری سلامت معاونت درمان این دانشگاه با همکاری جمعی از واحدهای گردشگری سلامت بیمارستان های تابعه اقدام به برپایی یک غرفه در این نمایشگاه کرد. کارشناسان واحد IPD (واحد بیماران بین الملل) بیمارستان فارابی نیز با حضور در این غرفه خدمات تشخیصی، درمانی و امکانات و تجهیزات بخش بیماران بین الملل این مرکز را برای بازدیدکنندگان تشریح کرد.
این همایش هر ساله با هدف ارائه آخرین دستاوردهای علمی و فناوری در حوزه پزشکی، معرفی تجهیزات و محصولات جدید، ایجاد فرصت‌های همکاری بین‌المللی و تبادل نظر بین متخصصان و فعالان این حوزه برگزار می‌شود. در همایش و نمایشگاه بین المللی بیمارستان ها و مراکز درمانی به موضوعات مختلفی از جمله مدیریت بیمارستان‌ها، فناوری‌های نوین پزشکی، تجهیزات پزشکی هوشمند، سلامت الکترونیک، داروهای جدید و بسیاری از موضوعات مرتبط با حوزه سلامت پرداخته می‌شود. در واقع این همایش و نمایشگاه را می توان فرصت بسیار خوبی برای به‌روزرسانی دانش، آشنایی با آخرین فناوری‌ها، ایجاد ارتباط با متخصصان و فعالان حوزه سلامت و همچنین یافتن شرکای تجاری جدید و توسعه گردشگری سلامت بیمارستان فارابی دانست.
  • گروه خبری : اخبار گردشگری سلامت,ویژه دانشگاه
  • کد خبر : 273571
سید عباس قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

سومین همایش و نمایشگاه بین المللی بیمارستان ها و مراکز درمانی سومین همایش و نمایشگاه بین المللی بیمارستان ها و مراکز درمانی سومین همایش و نمایشگاه بین المللی بیمارستان ها و مراکز درمانی سومین همایش و نمایشگاه بین المللی بیمارستان ها و مراکز درمانی سومین همایش و نمایشگاه بین المللی بیمارستان ها و مراکز درمانی سومین همایش و نمایشگاه بین المللی بیمارستان ها و مراکز درمانی سومین همایش و نمایشگاه بین المللی بیمارستان ها و مراکز درمانی سومین همایش و نمایشگاه بین المللی بیمارستان ها و مراکز درمانی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *